Zeynom1 emzirme döneminde normal kabul ediliyor ve yerine yenileri çıkıyor üzülmeyin. 5 aylık olana kadar çok fazla dökülür 5. Ayda hatta en çok dökülme o zaman yaşanır sonra azalarak biter yerine yenileri de çıkar. Aynı şeyi yaşadım dermatoloğa gittim aynen böyle bir açıklama yaptı. Dediği gibi oldu 5 aydan sonra bitti dökülme ve yerine yeni saçlar çıktı