kizanasiyim bizim de kameramız vardı ve ben okuldayken baktığımda çocuk genelde yalnız oyun oynuyor oluyordu. Birkaç kez eve gittim uyarmak için hatta. Bana biraz kafası dağınık gibi gelmişti ve risk almak istemedim. Sonraki bakıcımız görüşmeye geldiğinde ona ellerinden bi şeyler yedirdi, oyunlar oynadı ve inanılmaz bir elektrik oldu aralarında. Kızımın bakıcı arkasından ağlayacağını hiç düşünmezdim. Şu an 5 yaşında ve hala görüşürüz 🥰