Oylesine_biri Benim bebeğim 7 aylık daha üç gün önce aldım yorumlara buraya bakarak joie litetrax 4 aldık üç gün oldu ama çok sevdim ben daha dılarda kullanmadık 😀 evin içimde inmek istemiyor bebeğim ama daha tecrübeliler vardır onlara da gelsin bakalım