Burcu35 Herkese merhaba. Bebeğim 43 günlük gündüzleri her 2-3 saatte bir uyanıp emiyor o an vermezsem çıldırıyor acıktığını çok güzel belli ediyor yani ama geceleri 5-6 saati buluyor emmediği kalkmıyor emmeye hiç bi acıkma belirtisi vermiyor zorla ağzına soksam almıyor memeyi. Sizce çok uzun mu emmeme süresi? Birde burnundan devamlı hırıltı sesi geliyor doktora gösterdik bir problem yok temizleyin dedi temizliyoruz yinede devam ediyor hırıltı sesi neden kaynaklanır? Sizce başka doktorada göstereyim mi?
Busrakorayeymen Burcu35 benim bebegiminde ilk uykusu 5 saat bzen 6saati bulyyor gecelsri. Sonrasunda 2 saatte bir kalkiyor. Ben o uyandiginda emziriyorum sadece. O zaten o 5 saatlik uykuyu gun icinde cok guzel telafi ediyor😁 (39 gunluk)
Deletedmom324 Burcu35 6 ayligiiz nerdeyse hiriltimiz devam ediyor. Tam gelisemedigi icin normal dedi 3 ayri doktor. Zamanla gececek dediler ki azaliyor
EzgiDuru Burcu35 kizim 30 gunluk oldugundan beri gece kaldirmadim acikinca zaten aglayip guzelce emiyor. Gece mizmizlandi gogsumu vermeye calistim almadi yani kendi acikinca zaten alir skinyi yapma canm
Burcu35 Busrakorayeymen çevremden ‘yazık o daha çok küçük ama acıkır vermen gerekiyor’ laflarını duydukça acaba ben mi kötü anneyimde vermiyorum aç bırakıyorum diye endişe duymaya başlamıştım☹️
Ada_kiz Burcu35 ya bende uyandırıp emziriyordum hiçte gerek yokmuş kilo alımı iyiyse problem yok uyku düzeni bozuluyor boşa aynı hatayı bende yaptım
Busrakorayeymen Burcu35 hayir ya sacmalamayin. Ben mutlu oluyorum valla gece uykusuna gecis yapabildigi icin, gunduz zaten surekli emmek istiyor
Burcu35 Ada_kiz kilo alımı gayet iyi maşallah doğduğunda hiç kilo vermedi 40 günde 1.5 kiloya yakın aldı ama öyle konuşunca bende kendimi sorgular oldum
Burcu35 Deletedmom324 evet bende araştırdım tam gelişmediği içinde zamanla düzeliyormuş ama bu çevre illa insanın kafasına sokuyor🙄