ElisaArya benim sanırım 37 38 gibi gelmişti Aynı anlattığınız gibiydi ama aynı şeymidir bilemem bende bakmıştım netten nişan yazıyordu uzuyordu değişik çirkin bir şey hemen aradım yolladım fotoğrafı. Sıkıntı yok demişti. Ama bunun cevabını kesinlikle doktoranızdan alın. Her bünye her hamilelelik her belirti farklıdır.gidin bence doktorunuza