merhaba sevgili güzel anneler bebegim 2 aylık oldu dogdugundan beri sag gögüsümü emmek istemiyordu ama bu 10 gündür her iki memeyide almak istemiyor iki yudum içim bırakmak istiyor ancak banyo yaptırdıktan sonra biraz içiyor acaba meme reddimi yaşıyorum yoksa çok gazlıda ondanmı böyle yapıyor lütfen aydınlatın beni