Bugün bebeğimi pusetine koydum birlikte mutfaktaydık ben kahvaltımı yapıyordun bir anda sanki kötü bişey görmüş gibi korktu kolları geriye gitti Kendini kastı sonra katılarak ağlamaya başladı ben de çok korktum sanki içimden bir parça koptu gibi oldum. Bebeği böyle olan var mı hiç?