Smsek13 Merhaba kızlar, dünden beri kızım öksürüyor burnu akıyor, hapşırıyor, hırıltısı var. Acile gittik ciğerlerinde bişey yok dedi çok şükür daha kötü olmaması için napmalıyım?
shdemir Smsek13 Aynisı bizdede vardi doktor üst solunum yolu enfeksiyonu dedi canım. Bitkisel öksürük surubu verdi prospan bide benim oglum 10 aylik ihlamur veriyorum ayvayla kaynatip iyi geliyo
Smsek13 Prensesannesi33 burnunu temizlememe izin vermiyor maalesef, sadece deniz suyunu dökebiliyorum
Prensesannesi33 Smsek13 serum suyunu döksen de fayds eder burnunu nemlendirmiş olursun benimki de aynı burun spreyi sıkıyorum ama çekemiyorum elleriyle müdahale ediyor ama biraz sonra kendiliğinden akıyor
Smsek13 Prensesannesi33 çekmek büyük sıkıntı keşke kolay bi yöntemi olsa, çekmeye kalkınca aşırı bağırıyor ağlıyor bizimki de
Smsek13 shdemir bende prospan kullanıyorum inşallah şifa olur. Biz daha 4 aylığız bilmiyorum yani nolucak şimdi ıhlamur veremem küçük daha başka napabilirim acaba