Yigitosmanbebek Sumeyyebaglan bende molfiks kullaniyor bendede olmuştu bezi buyuk almistim artik olmuyor birax ski baglayip arkadina cok koyuyorum bezi sirtina cikmiyor
Asi-ka Sumeyyebaglan bende sızdırma ve pişik yüzünden değiştirmiştim goon kullanıyorum yine gece çok çiş yaparsa sızıntı oluyor ama kakada sıkıntı yaşamadık
Pnarferah Sumeyyebaglan kilot bezin tek sıkıntısı giydirirken bütün altı kıyafetlerini çıkarıyorsunuz onun dışında slepyy nin gece serisini kullanıyorum çok memnunum geceleri sızma taşırma yapmıyor
Cnsulina Sumeyyebaglan e bebek baby me aleo veralı olan tek geçerim bütün bezleri denemiş biri olarak
Seyitmirac Zehraklccc can bebeden bende çok memnunum diğer bezler göre hem uygun hemde sızdırma yapmıyor
Nisan_35 Sumeyyebaglan ben de bi tek gece kullanıyorum zaten ama 12 saat kaldığını düşünürsek aynı hesaba geliyo aslında
Tugcesilam Dragon2018 alla alla biz 3 numara kullanıyoruz ladtik sıkmadına bakarsan o normal bizdede var sıkma bnm kızımda 6 kiloyu geckindir
Sumeyyebaglan ceyda0101 başkasını kullanıyorum daha uygun diye aldık ama ucuz etin yahnisi olmaz misali galiba😅
Pnarferah Sumeyyebaglan o zman bi deneyin ben slepyy pijama desenli aldım lavanta yağlı denemek için 32 tane vardı içinde sanırım ıslak mendil de hediyesi 29 a almıştım memnunum ama normalde Molfix kullanıyorum