Duygusuz hamur işi şeyler yiyebilirsiniz et ürünleri yaptım bol bol.Yaz sebzeleri daha rahat olur gaz açısından bol kimyon atarak pişirin yemeklerinizi bişey olmaz inşallah. Ben kuru fasülye denedim geçen gün iyice gazını aldım pişirmeden o bile sorun yapmadı çok şükür. Tabi biz 4 aylık olduk onun da etkisi var ama bulguru falan iyice ıslatıp kısır yapabilirsiniz onu da 2. Ayında denemiştim gaz yapmamıştı çok ıslatınca