İlk annelik o yüzden heyecan var tabi her şeye 😍 döndük,emekledik,yürüdük derken şimdi geldi sıra ne zaman konuşur .kızım 13 aylık baba,anne,dede,gel,Azra,ninio (niloya)😜burda,ısık,Allah ,işte kedi köpek sesleri falan filan böyle şeyleri söylüyor bişey desem onun tekrarlayabiliyor hepsini tam çıkaramasada baş harflerini söyleyerek çıkarıyor .Tecrübeli anneler böyle olunca ne zaman konuşur 😍