Annebebek58 Prenses122 benimki de 4 hafta 3 gunluk 6.5 hafta olunca randevu aldim 1 2 hafta var gitmeme daha o zmana kadar vitamin destegi falan almam lazim cok halsizim siz gittiniz mi doktora
Prenses122 Annebebek58 gündüzleri yemek yedirmeye çalışıyorum geceleri hep anne sütü sütü veriyorum doktora gittim her doktor aynı şeyi söylemiyor bazıları emzirme bazıları emzir diyor burada post açtım sadece iyi beslenmeniz lazım diyor
Prenses122 Annebebek58 bende aşırı halsizim ve aşırı uyku halim var ama bebeğim için ayakta duruyorum