Bebeğim 30 günlük emmiyor sütümü sağarak veriyorum. Dün birkaç saat sağamadım ceviz büyüklüğünde bezeler oldu ve çok acıyor üste üste en az 25 dk sağdım (normalde 15 dk sağarım her birini) sert bir şekilde ovaladım ancak geçmiyor daha beter oldu. Sıcak kompres ve sıcak ıslak havlu da uyguladım acıdan duramıyorum. Ne yapabilirim başka önerisi olan var mı