Sevdasoylu Ybeni herkes bu 4 aydan çok korkuttu ama hiç beklediğim gibi olmadı gece uykusu biraz gerilesede hala iyi. Kaşık mamasına geçtik iki gün önce gün içindede daha iyi uyuyor artık.
Hazal22 Sevdasoylu siz biraz daha şanslısınız ozaman ne güzel😊biz de tam tersi oldu ya çok güzel uyurdu gece şimdi gram uyku yok inşallah böyle kalmaz diye dua ediyorum
dlekturann Benimki 5 ay 5 günlük atakmıdır nedir en büyük bizi vurdu galiba 10 dkkada bir uyanır ama uyumak ister uyumaz uykusu olur uyuturuz diye ağlar emziriyorum emmek istemez sürekli oyun ister bazen ne istediğini anlamazsın sadece ağlar kafayı yemek üzereyim çok uslu bebeğim vardı benim ne ara böyle oldu bilmiyorum
Hazal22 dlekturann al bizden de o kadar 😕çok uslu bi bebeğim vardı bazen kendi kendime nazar ettim diyorum .duran uyuyan çocuk uykusu var uyumuyo,sürekli kucak istiyo oyun istiyo sırtı yere gelmiyo🤦🏼♀️
Panikanne Sevdasoylu bende veremem istiyorum doktoruna sorcam ama bama 7. Ay bitene kadar kesinlikle bisey verme demişti geçen ay kontrolünde
Hazal22 Rabiaszlik sizin gene 2saatte birmiş yarım saat 15dkka da uyanıyo bizim 🤦🏼♀️Deliksiz uyurdu 4-5saat
nurayuzun Papatya07 yok bee 3 ayda hafif bbi düzelir gibi oldu sonra tekrar gitti yaa umarım geri gelir o düzenimiz
Hazal22 Panikanne bu konuda her doktor farklı söylüyo malesef ben 6.ay öncesine karşıydım ek gıdaya okudugum kadarıyla.ama doktorum tadımlara başla dedi(kilo gelişim vs.problemimizde yok)nasıl yani küçük değil mi dedim doyur demiyorum tadım yapmalısın dedi
Serap5252 Hazal22 ayni ben bebeğimi tanışmıyorum hiç duymadığımağlama seslerini duyuyorum sürekli kucakta ve ağlıyor
Hazal22 Serap5252 yalnız değilmişim😕bizimki kucaktan inince ağlamaya başlıyo önceden ana kucagında falan dururdu ne güzel
Panikanne Hazal22 banada sağlık ocağında ki ebe dedi tadım yaptır diye ama cesaret edemedim doktor öyle diyince. Bende gece yatmadan kaşık maması verirsem daha uzun uyur belki diye düşündüm çok sık kalkıyor emmeye doktor ne diyecek bakalim