masal28 Kızlar,emzirme dönemimde kanal tedavisi, çekim yapılabiliyor mu? Öncesinden antibiyotik kullanılabiliyor mu?
ElifTGM masal28 ben daha 2 hafta önce çektirdim. 4 tane narkoz vuruldu. Sadece bir saat emzirme dediler. emzirmekte sıkıntı yok canım. Ayrıca süt sağ dolaba koy her ihtimale karşı. Çünkü ağrıdan emziremeyebilirsin belki.
basaktpe12 masal28 evet yaptırdım diş çektirdim ufak bi operasyon olduğu için bana 4-5saat emzirme istemezse 1gün emzirme dedi istedi 5saat sonunda verdim
basaktpe12 masal28 benim bebeğim 8aylıktı ek gıdaya geçmiştik canım o yüzden 1gün verme dedi ona göre narkoz veriyorlar zaten bebeğinin ayını söylersen ona göre narkoz ona göre emzirme der zaten sana 😊