Eliffffffffffff Kanguru kullananlar… Kızım 2 buçuk aylık. Hangi kanguru benim için daha iyi ve kaliteli olur. Kullanışlı olsun istiyorum. Karar veremedim. Kumaş mı almalıyım? Diğerleri mi daha iyi? Kızım tek kolumdayken işlerimi yapmak zor oldu. Bir kanguru şart
Kuzeyserpill Eliffffffffffff e bebekten kesinlikle alma kendi markasını ve Kraft indirime girdi 2 adet aldım asla kullanamadım çok iyi araştır beli boynu ağrıtmayan özellikle takıp çıkartması kolay bir şey al derim canım
Eliffffffffffff Elfida-10 Peki yenidoğan aparatını ayrıca almam gerekiyor mu? Bir de bu aparatı kaç ay kullanırım?
Sofyatomasatlas Eliffffffffffff Biz huggyberry kullanıyoruz. Şu an bebeğim 2 ay 7 günlük ben 20 günlükten beri kullanıyorum çünkü ergonomik kanguru. Baştan 2 yaşa kadar kullanılıyor. Hem annenin hem de bebeğin omurga sağlığına zarar vermiyor. Bir kere bile belim ağrımadı bazen saatlerce taşıyorum. Bebeğin kalça gelişimini de destekliyor. Öne doğru taşımamak gerekiyor. O kadar memnunum ki yaptığım en iyi yatırım diye düşünüyorum. Instagramda bebeğini giyenler klubü’nü takip edebiliesiniz🙏
Xyz1234 Bende araştırıyorum su an maddiyatina göre babybjorn, nuna, Huggyberry, borooshbaby bunlara bakabilirsin
[silindi] Eliffffffffffff ergonomik olmasına dikkat et ağırlığı eşit dağatıyor bel boyun sırt ağrıları yaşamıyosun birde mutlaka bebeğin küçük olduğu için yenidoğan aparatlı al
EmineB10 Eliffffffffffff ne kadar bütçe ayırabilirsiniz bilmiyorum ama ben boba kullanıyorum çok iyi. bazen yorulduğunda 5 yaşındaki kızımı bile sırtıma aldığım oldu hiç bel ve sırt ağrısı yapmıyor, kumaşı terletmiyor. Bir de neko switch alacaktım o da aklıma yattı.bir arkadaşım mamadus baby kullandı o da memnun