Asafbugra Bu saat oldu sallyrm halen gözü kapalı kivranyr hep 2 gündür böyle uykusu güzeldi yediği birşeydenmi acaba 😴😴 10 aylık oğlum
Smryna Asafbugra şuan aynı durum bende yaşıyorum 😒 sanirim gazi var fena haldeyiz sabahın 4 bucugundan beri sallaniyir
YamanAli Benimkide öyle 10 ay 2 günlük bazı geceler 2-3 saat ayakta uyunuyor asla uykuya direnme falan . Atak dönemindelermiş 😣
Kdr-eren 11 ay 20 günlük bu ara gece uyanıp 2 3 saat geri uyumuyor çok şükür o kıvranmıyor ama sallamaktan emzirmekten uyutmaya çalışan aşırı yorulup ben kıvranıyorum ağrılardan
Haticeryc Kdr-eren aynen öyle benimki de kıvranmaktan kastım da mesela örtüyü açıp kalkmak için uğraşıyor çok tatlı ama o arada öyle yoruluyorum ki oturup ağlayasım geliyor