fatma_6141 Merhaba 40 gun lohusalığım bıttı 6 gun sonra adet oldum ama kanamam cok azdı 1 gün sürdu ilk kan geldı sonra lekeye döndü bitti gün içinde pedim bıle dolmadı normalmı bu benim gibi olan varmı
Minikurbaganinannesi fatma_6141 emziryorsaniz normal ben iki buçuk ay olacak neredeyse ve hala adet olmadım , düzen hemn oturmuyor maalesef
fatma_6141 Minikurbaganinannesi evet emzırıyorum oldum diye sevındım ama 1 gun surdum kanlı lekeli oldu bitti hemen
Pinar3529 Ben 40 bittikten sonra 4 ay sonra geldi ama leke sadece sonra öbür ayda aynı leke sadece ama karnım çok şiş çatlıcam nerdeyse
Minikurbaganinannesi Pinar3529 bende de göbek kaldı acaba adet görünce biraz inermiki acaba göbekten mi adet olmadgim için sislikten Miki
fatma_6141 Pinar3529 ya evet sizi cok iyi anlıyorum benimde oyle tam sökülemedigimiz icin karnım cok şiş keske olsakda rahatlasak