Fatmabkdmr 1:Merhaba iz için noskar jel kullanan var mı. Kullandıysanız memnun kaldınız mi? Bir de vücutta çıban çıkıyor sürekli nasıl geçecek. Yatırmıyor da omuz küreğimde 😞