Emirin_Annesi10 evet sadece anne sütü alıyordu ama çok hevesliydi sofraya bir de yurtdışının birkaç makalesini okumuştum bununla ilgili 4-6 ay arası bebeklerde damak tadı iyice oluşmaya başlarmış bu zaman aralığında tadım yapan çocukların daha az seçici olduğunu savunuyorlar çevreme baktığımdada öyle olduğunu farkettim bilmem doğru bilmem yanlış artık. 4 ay iyice küçük geldiği için de 5. Ay dolunca tek tek sebze tadımlarına başlamıştım taneli pütürlü ile başladım 6. Ayda çiğnemeyi öğrenmişti tamamen yine olsa yine öyle yaparım ne versem yiyiyor kızım şuan sıvı gıdalar hariç kendi yiyiyor hatta 8. Aydan bu yana