Oğlum 3 aylık ve doğduğundan beri hem Anne sütü hemde günde 1 defa bazen 2 defa mama ile besleniyor
fakat son 3 gündür biberon reddi yaşıyoruz aventin kolik bebek meme ucu kullanıyorum.mama almadığı için sürekli memede geceleri kabusa döndü akşam saat 9-10 arası mama veriyordum gece de 2-3 defa kalkıyordu.sabahta bazen 7.5 gibi mama veriyordum.her zaman değil gün içinde başka mama vermiyordum.
fakat 3. Gün ve ne yaptıysam biberon almak istemiyor tam doymadığı içinde gece boyu mememde gündüz huzursuz bu durumu yaşayan var mı? Ve nasıl aştınız neler yaptınız lütfen ### yardım.