Aslihan4160 Kızlar genetik olarak erken yaşta çok beyazım çıktı. Normal dönemimde boyuyordum saçlarımı ama 2,5 aylık bebeğim var şimdi ve çok fazla beyazım. Şimdi boyatsam bildiğiniz bi sorun bi sıkıntı vs oluyor mu?
Mammamiya Aslihan4160 bende boyatmak istiyorum ama bebeğim emmeden durmuyor boyada uzun sürüyor bu sebeple bile boyatamıyorun sağlık açısından da merak ediyorum tabiki
Doga0202 Aslihan4160 bir şey olur olmaz diyemem ama hamileyken doktorum izin vermesine rağmen boyatmadigim saclarim bembeyazdi. Doğumdan 1 hafta sonra da boyadım, bir sorun yaşamadım 🤷♀️
aselimbalkizim Aslihan4160 yani en azından ilk 6 ay saç boyası kullanmayın yazıyodu bi hamilelik bebek kitabında ve benim kadın doğum doktorum da öyle diyor mecburiyet yok ama sonuçta hamileyken içemediğimiz ilaçları emzirirken de içemiyosak bence biraz daha bekleyin derim
Nurhan88 Aslihan4160 hamileyken hiç boyamadım Doğumdan sonra 40 ım çıktı boyadık eşim kuaför o boyadı başka odada boyadık bebeğim koku almadı uyanmadan bitti işimiz bir sorun olmadı benimde beyazım çok malesef insan kendini kötü hissediyor sütten geçicek birşey değil diye düşünüyorum kokuyla temasta ettirmedik
Niles1920 Bişey olurmu bilmiyorum ama bende boyadım yani erken beyazlarım çıktı.Hamileyken bekledim ama doğumdan 4 ay sonra dayanamadım boyadım.Kendi renginde sadece diplere uyguladım.çevremdekiler de hep boyadılar ne kadar doğru bilmiyorum
Aslihan4160 Valla açıkcası bende saçlarımda boya varken oğlum uyanırda emmek isterse diye korkuyorum 🙁 uzun süre emiyo benim oğlum e malum boyadan ha diyince kapamıyo beyazları. Ah ahhhh
SydNhr Aslihan4160 canım kafana bone giy boyadıktan sonra. Meesela uyansın emzir hemen başla boyamaya kısa tut saçında da. Bone yoksa poşet bile olur
Hilal0555 Aslihan4160 sağın sütünüzü dolaba koyun giderken yanınıza alın ağlarsa rica edersiniz biraz sıcak su getirirler şişeyi sıcak suyun içine koyar ısıtırsınız verirsiniz
sarilokumumm Aslihan4160 bende boyatmak istiyordum oğlum 2.5 aylık doktorumuza sordum bu konuda kesin bir bilgi yok süte geçen oluyor diyende var demeyende dedi istersen 6.ayını bekle dedi ben öyle yapmıştım 6.ayda boyatmıştım verdiğim süt miktarı azaldığı için ek gıdaya başlandığı için dedi bende kararsızım