Merhaba kızlar bebeğim 1 yaşında şu an burnu çok dolu akintili dün başladı ama yakınımda aile hekimim olduğu için ona gittim nezne ilacı deniz suyu gibi şeyler verdi yarın çocuk doktoruna gidicez insallah ama şimdi nasıl idare etsem aparatla çok zor çekiyorum akintiyi itiyo beni aglıyo doktoruna gidene kadar şimdi nasıl temizlesem diye düşünüyorum çok rahatsız ediyor bebegi doğru düzgün uyutmuyo hep hiriltili nefes alıyo