Doğumdan sonra bir gaz şikayetim başladı. Bebeğim neredeyse 6 aylık olacak. Hala aynı. Çok fazla gazım oluyor. Afedersiniz sanki popodan vajinaya bir hava akışı… 😳😳öyle uzun ve sık. 🙄Yaşam kalitemi etkiliyor artık. Normal bir şey mi? Ne zaman geçiyor bu :(