Kbrdnmzzz ben şu ahşap olanlardan kullanıyorum memnunum 🤗
Sallanıyor istersen bi aparatla sallanmasını durduruyısun 👍🏼
Temerlekli..
4 kademesi var, biz ilk 6 ay falan üst kademede kullandık sonra malum dönmeler başlayınca indirdik yavaştan şuan 11 aylık ve en alt kademede çünkü ayaklandı kendini sarkıtıyodu düşebilirdi yani 🙄
En alt kademeyken bebişi almak koymak evet zor oluyor ama daha güvenli yapcak bişey yok 🤷🏻♀️
3 - 4 yaşına kadar kullanılabilir olduğunu söylediler, başka beşik almadık biraz daha bunu kullancaz ama boyut olarak kurtarır mı bilmiyorum.. Şu anda bile çocuk dönerken falan çarpabiliyor (biz 70×120 aldık)
Tek sıkıntısı bu şuanda, ahşap olduğu için çarptığı zaman sıkıntı olabilir 🤔 onun için de korumalıklar var zaten 🤗
Bi dezavantaj ha boyasız cilasız olduğu için ahşap kıymıklanma yapabiliyor bebeğin eline ayağına batabilir ona dikkat etmek gerekir 🤷🏻♀️