Dilosssss Diziyi daha doğrusu tv hiç aramam evde hiç olmamasını tercih ederim uyku desen uykuyu sevmem çocuk olmadan öncede günlük 3-4 saat uyurum rahatça duş almak çocuk gece uykusuna yattığında gayet rahat alınabiliyor ben genelde bakımlarımı geceleri yapıyorum zaten sıcak çay kahve konusuna gelincedeee bu konuda eşim çok destek oluyor haşlak olmayan hiçbirşeyi yiyip içemem o oğlumuza bakıyor ben keyif yapıyorum yani bence adapte olum çözümcü olunca herşey halloluyor tabi istisnalar dışında eş faktörü çok önemli