Giizz Lisa3349 ek gıda içinde oturtmak içinde erken. Sadece mama ile beslenen bebekler 5-5.5 ayda başlıyor. Oturtma da 5.5 ta 10 dk şeklinde
Lisa3349 Giizz Bende eeken buluyorum o yüzden biraz daha bekleyecem sanırım tek mamayla beslendigi için başla dedi dokturumuz ama korkkuyorum yanaşamıyorum .
MAmother @Lisa3349 kilo az alıyordu, ilk 3 ay sadece süt verdim, sonra mama ve süt olarak devam ettim. Şimdi de ek gıda eklendi.
OncedenGurme Lisa3349 kalıyor ama alışması gerek. 7 aylık çiğniyor artık mesela. Büyük gittiğinde de öğürüp çıkarıyor. Refleks olarak yapıyor bunu bebekler
OncedenGurme Lisa3349 blendıra alışınca bazen bırakması zor oluyor. Blendırdan sadece tavuğu ve kuzu kıymasını geçiriyorum 😊
230820 Karakayasveet05 canım banada tariflerin varsa verir misin sabahları bebe bisküvisi her beyninin kaşık mamasını birde havuç patates veriyorum şimdilik arı mama verdim 2 kez ama kaşık mamaları vermek istemiyorum o yüzden birşeyler arıyorum 🙏
Karakayasveet05 230820 arı mama pirinç unu psiriyorum kıvamı fazla köyü değil sonra az bişey irmik atıyorum bir yemek kaşığı olacak kadar isteğe göre muz veya başka bi meyve eziyorum birde pekmez çok güzel oluyo
Karakayasveet05 230820 ben bazen muhallebide yapıyorum onun içine bikac tane bebe bisküvi atıyorum simdilik verdiğim bunlar ben tek başına bikere elma rendesi verdim gaz yapti
mert2021 Lisa3349 geçen gün yabancı bi ailenin vlogunu izlemiştim yeni doğmuş bebeklerini oturtup öyle gaz çıkartıyorlardı yürütec gibi bişeye koyup oturtuyorlardı onlar korkmuyorlar hiç bişeyden
Lisa3349 mert2021 Yabancılar öyle bende Amerikada yaşıyorum burda çok korkkusuzca dawranıyorlar bebek gelişimleri daha güzel oluyor inan.Benm ilk gebelik biraz tedirginim