Lisa3349 biraz bebeğin gelişimi ile alakalı bu. Doktorumuz bize de başlayın dedi kilodan dolayı ama ben çekimser kaldım. Sonra deneyip bebeğimin tepkisine baktım, bebeğim kabul edince de devam ettim. Önce buharda pişmiş kabak, havuç, patates denedim. 3 gün kuralıyla. Sonra yoğurt. Sonra elma, armut, gün kurusu, avokado gibi meyvelerle devam ettim. Bu tadımlar tamamlanınca sebze çorbası yapıp ekstra tadımlara devam ettim. Sebze çorbasına Maydanoz ekledim. Balkabağı, pırasa, ıspanak denedim. Kahvaltı öğünü ekleyip Tam pişmiş yumurta sarısı, ev yapımı peynir denedim. Tarhana, tavuk suyuna çorba, tel şehriye çorbası denedim. Sonra yemeklerine kuzu kıyma ekledim iyice pişirip. Kahvaltısına zeytin ekledim…. Gibi gibi yavaş yavaş öğünler oluşturdum.
Ama bebeğim hazır olmasaydı bunların hiç birini yapmaz, 6 ayı beklerdim. Reddettiği hiçbir Gıdada ısrarcı olmadım. 3 gün kuralı sonrası ne zaman doyduysa o zaman yemek vakti bitti. Mutlaka mama sandalyesinde ve mutfakta yemek yiyor. Şimdilik 7 aylık güzel bir ek gıda dönemi geçiriyoruz 😊