Doğuştan bebeğimin pipisinin ucunda deri fazlalığı vardı 4 doktora götürdük en son doktor ürolojiye de gösterin dedi idrar yapmada sorun şimdilik yoktu, bugün götürdük baktı doktor idrar da sorun yok ama 1 ay içinde sünnet olması gerekiyor büyüdükçe sorun yaratabilir dedi.Bebegim 6 aylık bu süreçte neler almalıyım neler yapmalıyım? Nelere dikkat etmeliyim yazar mısınız çok heyecanlıyım ve endişeli😢