Kubra55 Serapp__ valla canim bi sorun yasamadim ama halinin kalitesine gore degisebilir o yuzden bisey diyemiycem yani
Bsrylmz Serapp__ kesinlikle öyle olmadı iade edip brillantınkini alabilirsiniz gerçekten iyi çünkü dağılmıyor ama ince işte
Serapp__ Bsrylmz Ya benim aldığım kalın ama normal halıdan bir tık ince kalınlığı iyiydi. Peşin almadım canım taksitle aldığım için kolaylık oldu baya. Brillant alamam peşin veremem şu ara. Kredi kartı da kullanmıyorum. Teşekkür ederim yorumun için 🌸
Deletedmom5284 ben hep atıyorum küçük olanları yumuşatıcı koymadan 800 devirde, kurutma yapınca da dümdüz oluyor
Yesillimon Serapp__ Ben bi soracam bakalim eger zarar vermeden yıkıyorlarsa veririm yıkamaya hep silerek kullanmak olmaz ya 😅bi foşur foşur su değsin olmadi kendim yıkarım balkonda napayım 😁
Serapp__ Yesillimon Bir sorsana canım ben sormayı unuttum. Yıkanılırsa balkonda bende yıkarım 15 günde bir köpürte köpürte bol su ile 😁 Bana da yaz unutmazsan 😅
ecemm-6161 Serapp__ canım benim mutfağımda var çocuk odasında var makineye hep atıyorum hiç bişeu olmuyor kaç yıldır da kullanıyorum o sekılde
Serapp__ ecemm-6161 Anladım canım halı henüz gelmedi eve geldiğinde deniycem yıkamayı zaten mecbur yıkama veyahutta silme yapıcam direk geldiği gibi kullanamam malum virüs zamanı. Bakalım umarım bir sorun yaşamam. Teşekkür ederim yorumun için 🌸💜
Bsr06 Serapp__ ben tüm eve bu şekilde aldım yıkıyorum normal deterjanla 800 de sıktırıyorum. Ovarlok kısımları bozulma yaptı tabi sık yıkadığım için ama dökülme gibi birşey olmadı.
Serapp__ Bsr06 Anladım canım henüz gelmedi geldiğinde deniycem bende umarım sorun olmaz teşekkür ederim 🌸🍀
limonlukarpuzzz Serapp__ ben yikiyorum 4-5 kere yikadim kurutmayada attim kuruttum sadece yapişma kismi kotu oldu birazxik kayiyor ama fazla değil
Serapp__ limonlukarpuzzz Halı henüz gelmedi eve geldiğinde deniycem makine de umarım bir sorun olmaz. Teşekkür ederim canım yorumun için 🌸💜
limonlukarpuzzz Serapp__ 4-5 kerede 6 ay içinde yikadim çok uzun vadede değil 🤭 ne demek canim rica ederkm :)