Karamgurme Merhaba arkadaşlar yenidoğan bebeğinizi pusete nasıl koyuyorsunuz pusetin bel kısmı çukur oraya destek koyuyorm ben beli içe gömülmesin diye ama battaniyeye sardım koydum geçende o şekilde de hiç emniyetli değil gibi sanki ama emniyet için o kollukları bağlamak için de çok küçük sanki nasıl yapacam bilmiyorm yarın hastaneye götürecem pusetle ama bağlamadan ya bebek arabasını sürerken bişey olursa diye korkuyorm
Almirayildiz Karamgurme biş olmaz kısa surliğine kullanacagın için battanıye koyma içine ama emliyey kemetini bagla ben kızımı düşürüyordum cünkü saglam tutmazsan bir anda ceviriliyo beline biş olmaz korkma ama emliyetini al
Prenses_annesi22 Karamgurme cnm bizim doktor belinin oldugu yere havlu katladı koydu battaniyeye kundak yapıp koyuyorduk bir skntı yasamadık hic birdr puset örtüsü örtüyorduk. Evde sallkyordum pusette 2 aylık olana kdr onda uyuyordu
Boncukoglumm Karamgurme 2tane kalın olmayan battanıye koymuştum Çukur olan yere ben hep bi kaç ay bebeğimi oyle koyup kemerleri takıyordum gene illaki bi tık bol kalıyor kemerler sonra üstüne battanıyesini örtüp sarkan kısımları pusetin yandan iç Kısmına doğru sıkıştırıyordum biraZda oyle yanlardan daralıyordu hiç bi sıkıntı yaşamadık aylarca
Safiyenur_28 Karamgurme ben takmıyorum battaniyesiyle koyuyorum sezeryan olduğum halde zor taşıyorum ona rağmen düşmüyor canım benimkisi ama hem önden hem kulpundan tutuyorum ne olur ne olmaz
Karamgurme Almirayildiz kayınvalidemle gidecem o evin içinde bile iki kat battaniyeye sarıyor çocuğu dışarı hayatta sarmadan çıkarttırmaz dolayısıyla o emniyet şeylerini bağlayamam ki kollarına
Deletedmom5284 bağlamadan koyma sakın olur mu öyle şey kaç bebek düştü kafatası çatlamıştı birinin neler oludum neler bas bas bağırıyor herkes bağlayın diye
EsraEge Merhaba. Destek koymanıza gerek yok, bebeklerin iskelet sistemine uygun olarak üretiliyorlar. Pek çok çocuk doktoru da koyulmaması gerektiğini söylüyor. Kemerlerini mutlaka bağlayın Allah esirgesin. Taşırken bile düşebiliyor bebekler.
Almirayildiz Karamgurme 🙈aynı annem desene bebegi ne kadar cok sıcga alıstırırsan o kadar sıcak ister ne sıcak ne soguk tulum varsa onu giydir battanıyeye sarma ha battanıyeyw mı sararack giydir bagla kemeri üstüne battanıye ört
Deletedmom5284 arkada otur kucağına al rahatsız geliyorsa ama ben kızımı doğduğu günden beri pusette büyüttüm hatta 23 günlüktü uzun bir tatile gittik arabamızla 10 saat kadar gayet rahat etti
Karamgurme Almirayildiz anlasa ev fırıngibi zaten iki kat ince giydiriyorm hsla daha giydirip battaniyeye sarma derdinde bir battaniye de yetmiyo
minipiti Karamgurme ben 3 aylikken bebegimi icine koydum disari cikacaktik arkami döndüm telefonumu almak icin ve aglama sesi pusetle birlikte ters dönmüş puset uzerine kapanmis kemeri bagli olmasaydi kapaklanacakti yere tamamen ne pusete baglamadan, ne de puseti arabaya bindiginizde emniyet kemerini baglamadan oturtun. ben ciyak ciyak aglasa bile asla ama asla almiyorum yolculuk halindeyken anneanne ya da babaannenin de almasina müsade etmiyorum cok kucuk önlemler cidden büyük felaketlerin önüne geciyor
Deletedmom5284 Karamgurme yapmayın anneannemde bana yapmış havale geçirmişim gözüme vurmuş 1buçuk yaşından beri gözlüklüyüm
Almirayildiz Karamgurme bakma sen onlara bebwgini en iyi düşünen sensin benm annem yazın ortasında kızıma 3 pijama 3 üst giydiriyodu bi de saıyodu 2 battanıyeyw cocuk bir isilek oldu anlatamam kızdım sonra yapmadı cok aıcaga gelmiyo bebişler ideal sıcaklıkmıs ev zaten bunaltmasın söyle kayınvalideciğine
Cicismoms Karamgurme destek koymayın lütfen . İskelet sistemine uygun üretiliyor o. Koyun pusete kemerleri mutlaka bağlayın 🥰
ecemm-6161 Karamgurme canım ben doğduğunda destek koydum çukur olmasın diye emniyet kemeri tak kesinlikle Allah korusun 🙂