Yasemib Merhaba arkadaşlar aranızda daha yeniyim ama tabi sizden bir konuda yardım almak istiyorum çocuğum için bazı genel muaneler yaptırdım ve guatir olduğunu söylediler bende başka bir doktora daha götürdüm orda ise d vitamini eksikliği çok düşük olduğu için bu tür Sonic çıkabilir dediler 3 aylık devam edecek ilaç verdiler ama ben evde de birşeyler yapmak istiyorum d vitamini eksikliği için bildiğiniz birseyler var mı tavsiye edeceğiniz şimdiden teşekkürler
ElifAden Güneş dışında d vitamini dışarıdan herhangi birşey tüketerek alamaz güneşe de çıksa d vitamini eksikliği çoksa yine etki etmez d vitamini kullanması daha hızlı sonuç verecektir
yigitanasi D vitamini vermiş zaten doktorunuz ama o da tek başına pek işe yaramaz. Ben sabahtan onu içirip güneşe çıkıyorum arkasından. Güneş o d vitamini damlasını çalıştırıyor.