Gonulkalkayy Kızlar baston bebek arabası önerileriniz varmı hamilton ve joie xl arasında kaldım kullanan memnun olanlar var mı acaba yardım eder misiniz siz hangi marka kullanıyorsunuz ve memnun musunuz ?
Ardabusraarhan Gonulkalkayy ben maclaren quest modelini kullanıyorum canım. Sıfırı baya pahalı ama ben dolap uygulamasından ikinci el aldım ve çok memnunum. Çok rahat ve çok hafif. Bütçene uyarsa bir araştır istersen.
Nilguny Gonulkalkayy joie xl hediye geldi bizede üç ay önce bir defa kullandım öne baktığı için kızım durmak istemedi şimdi satıp çift taraflı olanı alacağım. E bebekten alınmış faturası her şeyi duruyor düşünürseniz dolapta ekli link atabilirim.