Aybukemm bünyedenmi dikişi atandanmı kesidenmi nedir bilmiyorum ama kardeşimde 4 ay önce zor bir normal doğum yaptı oda 2 hafta oturamadım üstüne diyor, ben normal doğumdan yanayım ama bazı doktorlar fazla zorluyor oda tabi doğum yapanı yıpratıyor , çok geçmiş olsun en kısa sürede şifa bulursun inş 🤲🏻