Arkadaslar oğlum yaklaşık 2 haftadır dışı siyah içi turuncuya yakın yapıyor kakasini yumuşak kıvamlı ama yaparken zorlanıyor yinede o yüzden ben ayaklarını karnına doğru çekiyorum. İnternette biraz araştırdım siyah kaka alerji belirtisi olabiliyor yazıyordu başına gelen varmı acaba bu arada oğlum 8 ay 4 günlük en son cumartesi brokoli yemisti acaba onun etkisindenmi diyorum ama bulemedim