Sarpars hmm durum böyleyse geçici merak etmeyin bizde de oldu aynısı ve ara ara oluyor. 17 aylığız. Büyüme sancıları ufaklıkların. Zorlamayın. Yemiyorsa tamam annecim deyip alın. Bir sonraki ara öğününü verin sonra ana öğünü gene… Diş, inatlaşma, kendini kanıtlama hepsi bir arada veya sırayla oluyor 1 yaş sonrası. Siz rahat olursanız o da olacak ve iştahı gene yerine gelecek bir süre sonra merak etmeyin