Nodira_90 tabi, nüfus müdürlğünde kimlik çıkarırken başvurumu yapto eşim. Kimlik çıktıysa da aile ile başlayan bir devlet kurumu var bakarsınız ona bu nikah işlemlerinde de oraya gidiliyordu tam hatırlayamadım adını ordan bebek doğum belgesi ile başvuranilirsiniz