Mom870 Mom078 izledim ama çocuğun kendi evini gösterdiğinde direk anladım olayı 🤷🏼♀️ Güzeldi yani. Bir Eylül meselesi daha güzel gelmişti bana ☺️
BabyGroot Mom078 izledim ama aşırı ajitasyon yaa Çağatay ın o halleri beni deli etti zaten fakir rolüne de hiç yakışmamış 🙄 ben herkesin kendi fikri ama ben beğenemedim açıkçası 🤷🏻♀️
BabyGroot Mom078 aynen bende e ekten önce eşimle oturur hafta sonu 3 sezon dizi bitirirdik her akşam mutlaka film izlerdik şimdi tv bile açmıyoruz bir filmi 2 günde izliyoruz parça parça 😄
VelardaEdiz Mom078 ah çok üzüldüm gerçekten ağladım yani kolay kolay ağlamam ama söz konusu çocuklar olunca asla dayanamıyorum