ArenCan _eay_ ben avent wee damaklı ne varsa aldım boy boy almadı emziği. Bibs aldım şimdide gelmedi daha. Bakalım onu tutacakmı
jap _eay_ kullanmıştım. Benim kız hepsini tutuyordu ama avent, nuk, bibs, damaklı damaksız ayırt etmiyodu
_eay_ jap benimki sadece avent damaklı tuttu şimdide her yerde bulamıyorum ultra Air olanlarını seviyor sadece diğerlerini emmiyor hiç bibs yeni çıkarmış ya da ben yeni gördüm damaklı kauçuk emzik
jap _eay_ damaklısını görmedim emziği bırakalı 8 ay oldu 😂 silikona alışkınsa kauçuk hemen tutmayabilir. Bikaç gün oynasın baksın kendisi ağzına götürür sonra😊