UsengecHatun 4 aylığız her ay götürüyorum serçe parmağına kadar bakıyor doktorumuz bebekte ne gibi gelişim olacağını bilgilendiriyor boy kilo ölçümü yapılıyor.Sağlık ocağı kıyafetle tartıyor ve arada 300 gr farkediyor sadece aşıya götürüyorum hastanemizde olsa aşılar sağlık ocağını asla tercih etmem aşırı ilgisizler.