BuseveMinigi ben de üzerine çorba döktüm kullanılmaz hale geldi. Sağlık ocağına sordum hepsi sistemde kayıtlı zaten dediler yoğun olmayan bi gün gelin yazalım yenisine dediler bi kaç kez gittim ama yoğundu hep geri döndüm pandemiden dolayı kalabalık istemiyorlar malum bi türlü denk getiremedik. Çıkartılır yani sorun olmaz sistemde hepsi var sağlık ocağınıza söyleyin hallederler.