Bsgl 11 aylık kızım yavas yavas adımlamaya basladı vicco nun ilk adım ayakkabısını almayı düşünüyorum kullananlar var mı yada başka önerisi olan
Kbrbydk Bsgl ben aldım vicconun. Hafif ve kızım yürümeyi çok seviyor onunla. Ama bileği tam desteklemiyor. Başka istediğim marka modeli bulamadığım için aldım. Ama memnunuz bir sorun yaşamadık
gvnkbr Bsgl vicconun bilekli olan ayakkabısını aldım ilk burkulmelere karşı çok kullandik duygusal bağ oluştu ayakkabiyla diğer viccolarla olmadı öyle 🙃