Uykusuzhayat benim oğlum da 17 aylık işaret etmeyi bilmiyor, ver al gibi şeylere de kayıtsız kalıyordu. Bunu biraz kafaya taktım bir haftadır düzenli olarak elimdeki nesneyi ona uzatıyorum al diyorum sonra ondan geri istiyorum ver diyorum. Buna benzer şeyleri dikkatlice yapınca öğrenmeye başlıyor. Şimdi ver deyince getiriyor al deyince alıyor alırken de ayl diyor. Bende sürekli konuşurdum onunla ama aslında öğretmeye çalışarak konuşunca daha kolay kavrıyorlar.
Baba, dede ,meme ,mama, top, gol bunları söyleyebiliyor..
süt vereceğim zaman meme diyorum bir iki defa tekrar edip öyle süt veriyorum. Şimdi kendi başına gelip meme diyor.
biz böyle bir yol izledik. umarım size de faydası olur.