Hsgjllcfgkpfd Kızlar yarın oğlumun aşısı var ama ne aşısı olduğunu bilmiyorum 8martta 1 yaşına girdi.ne aşısı olucak acaba bilen varsa söyleyebilir mı acaba.bide kactane olucak
annekuzusuuuu Hsgjllcfgkpfd bizde yarın olucaz 1 kol 2 bacak diye biliyorum ve korkuyorum ateşlenir diye
CankizimRavzam Hsgjllcfgkpfd korkma canım biraz ağlatıyor ama ates falan yapmıyor ama sakin aşıdan önce calpol falan verme aşının etkisi azaltılmış eger aşıdan sonra ates olursa 1 tatli kaşığı verebilirsin
Papatyaseverr Hsgjllcfgkpfd 3 aşı var yaşına giren bebekler için aşı takvimleri var oradan daha net görebilirsiniz yada bebeğinizin aşı kartı varsa orada yazıyor hepsi😊
Elistosunanasi Papatyaseverr 3 ünü de bacaktan olduk biz 😊 koldan yapılmasının bir önemi mi var acaba
Papatyaseverr Elistosunanasi sanmıyorum ya sonuçta kaba ete yapılıyor bacaktan ağır olur daha cok acır diye kola yapıyor olabilirler bi tanesini 😊