Tam 3 ay 22 gündür çekiyorum kullanmadığım yağ kullanmadığım ilaç kalmadı geçmiyor asla geçmeyecek de genel cerrahi doktorum her şeyi yaptık geçmiyor ameliyat dedi ona da ben onay vermedim tek çaresi dışkıyı yumuşak tutmak ne kadar sebze lif zeytinyağı yesem de yumuşamadı magnezi kalsine kullanıyorum her gece uyumadan önce 1 ölçek 1 bardak suya ve yumuşatan tek şey o duphalac şurup falan da boş bana yaramadı doktorumun bana verdiği magnezi kalsineyi içiyorum doktor onayı alarak iç derim emzirmeye falan engel değil tek kurtuluş o