elmalikurabiye alacağınız modele göre değişir bence. Dediğiniz gibi kalite farkı inanılmaz oluyor. Orjinal ayakkabıyı 2-3 sene ve hatta iyi bakarsanız daha fazla giyersiniz. Replika kısa ömürlü, hemen yırtılır, yapışkanları atar vs.
Ben 2016 yılında aldığım orjinal Superstarları hala giyiyorum ama replika öyle olmaz maalesef :)