Bebeğim 6 aylık gündüz sürekli oyun istiyor ben gözünün önünden ayrıldığım zaman basıyor çığlığı. Korona olmuştuk ben ağır geçirdim eşim bakıyordu çocuğa sürekli kucakta gezdirdi gezmek istiyor. Şimdi de. Örümcek alsam mi acaba ? Çok da istemiyorum aslında