Kubra55 Kızım 2 yaşına gircek ama hala gece beslenmesi devam ediyor gece 5 6 arası kalkıp süt içmeden uyumuyor. Vermemeyi denedim ama uyumadi bekledi. Ne önerirsiniz. Benimle ayni durumda olanlar var mi ?
Deletedmom_52 Kubra55 süt yerine çok az su verip tekrar uyutmayı deneyin, zamanla aslında aç olmadıgını anlıcaktır. Alışkanlıktan uyanıyor açlıktan oldugunu zannetmiyorum
Kahvedelisi Kubra55 su vermeyi deneyin muhtemelen direnecektir, uyanacaktır falan ama 3 gün sabrederseniz alısır
elmalikurabiye Kubra55 1yasinda biraktirmak gerekiyordu diye biliyorum. Aliskaik olmus artik. İstedigi ladar beklesin israrci olun ve vermeyin. Su icirin emmek istediginde bikac haftaya birakacaktir. Siz net olun yeter.
Kubra55 Deletedmom_52 kabul etmiyo suyu hatta suda iciyo sutte :)) su icse bile sutu icmeden uyumuyo surekli mama mama diye soyleniyo
Kubra55 elmalikurabiye bide ufak kizim var ne yazikki iste onuda uyandirirsa tek basima cok zorlaniyorum diye vernek zorunda kaliyorum ama baska odaya alip deneyebilirim
elmalikurabiye Kubra55 zaten gecede 5 6 kez uyaasi da sagliksiz bi durum. Buyume hormonu gece derin uykuda salgilaniyor ve bu sekilde derin uyku suresi cok kisa olmus oluyor. Bu aylarda uyku beslenmeden onemli. Hem ogrendiklerini de uyurken pekistiriyorlar
Dn123 Kubra55 16 aylik olacak bende gece 1 kere mama veriyorum aksam yemeğini erken yiyor cunku sabah kahvaltı yapana kadar en az 10 saat gecer 10 saat ac kalamaz diye düşünüyorum zaten uykuda veriyorum ben
Kubra55 Dn123 8 de yiyoruz bizde yemegi yatmadan bi tur sut iciyoruz yine ama dedigin gibi kahvaltiya kadar 10 saat i geciyo bende bilemedim
Hatice2626 Benim kızım da 17,5 aylık. Hala gece beslenmesi bizdede devam ediyor süt içmeden asla tekrar uykuya dalmıyor çok aglıyor. Gece bi defa uyanıyo ama illa o sütü içecek. Suyu denedim bikaç gün bende içmedi ittirdi, gittiği yere kadar içsin napayım😂😂
Kubra55 Hatice2626 bende suan ayni valla 😀 bide vermeyince kiziyo anneee diye aglamaya basliyo bu seferde bende digerini uyandirmasin diye veriyorum nereye kadar bende bilmiyorm
Kubra55 Angels1324 aslini sorarsaniz ben bu durumdan cok asiri rahatsiz degilim ama gece beslebmesini kesmek lazimmisya o yuzden birakim dedim