Japonprenses Kızlar bebem 7 buçuk aylık philips ultra air kullaniyoduk 06 olarak yarım damak onlar zaten sanırım şimdi hangisi daha iyi anlamadım yine aynısından mı almam gerek ?
Prenses_annesi22 Japonprenses bnm bıldıgım 9-12 olarak aventın yok galıba varsa ondan alın sonrasında wee baby gecebılırsınız bnce bnm kz arkdsm da dogdugundan berı ogluna avent kullanıyordu 2 yasına gırcek wee baby gectı cunku aventın yok dedı o aylıgı
Japonprenses Vhdeucr42 kra borsaya düşmüş ya eczaneden sordum bugün ikili 180 dedi almadim nettede cok pahali
Prenses_annesi22 Japonprenses damaksız cnm avent aır gbıler damklısı varmı bılmyorm bk ıstersen e bebekten