Ballokmalarim 3 ay 12 gün oldu doğum yapalı göbek için korse kullanamadım yoğunluktan 20 den fazla kilo almıştım 3 kilo kaldı , hiç bi uğraşım olmadı kilo için . Çok huysuz bi bebeğim var sürekli onla hop hop zıp zıp yapıyoz belki ondan hızlıca gitti , bide emzirirken çok susadığım için 5 lt yakın su içiyodum günde artık biraz azalttım belki suyunda etkisi olmuştur . Benim öncedende göbeğim olurdu onu çok takmıyorm artık bunada şükür 😄